ثبت برند شما در ذهن ها
فروش فوق العاده
با خرید خط رند 4 و 5 رقمی

شاید شما هم مانند همین کارخانه بزرگ تمام روشهای تبلیغاتی را انجام دهید ولی به خاطر همین یک سرمایه گذاری کوچک در رقابت با موسسات دیگر تمام سهم بازار خود را از دست بدهید.

نمونه‌ی دیگر که شاید شما هم آن را تجربه کرده باشید یک مرکز مشاوره و آموزشگاهی بود که در ایام کرونا فعالیت‌شان بسیار کاهش یافت. کاهش تماس آنها باعث صدمات بسیاری به موسسه شد ابتدا کل سرمایه خود را تبلیغات کردند اما شماره تماس آنها به قدری سخت بود که هیچکس تماس نمی‌گرفت. آنها مجبور به تعدیل نیرو و کاهش خدمات و کیفیت خود شدند. زمانی که به ما مراجعه کردند موسسه تعطیل شده بود. به ما گفتند تا خط رند نداشته باشند در هیچ کجا دیگر تبلیغ نمی‌کنند چون سرمایه‌شان را به باد می‌دهند.

شما دوست دارید چه اقداماتی برای ارتباط موثرتر با مخاطبانتان انجام دهید؟ شما چه خط تلفنی را دوست دارید؟

 

What are the Most Common Problems in the Workplace

 

ما در شرکت ارتباط نما گستر با تجربه درخشان مشاوره و ارائه خدمات به برندهای برتر کشور و همچنین ارائه راهکارهایی جهت افزایش فروش و ارتباط بهتر با مشتریان، به شما نیز پیشنهاد خرید خط 4 و 5 رقمی و سرمایه گذاری روی خط رند را می‌دهیم.

رندمشتریان ما در شرکت ارتباط نما گستر:

e1

en2

engos4

eng3

ما علاوه بر مشاوره و فروش خط رند، تمام خدمات نصب و راه‌اندازی خط 4 و 5 رقمی را در محل شرکت و کارخانه شما از ابتدا تا انتها برعهده می‌گیریم و تمام زیرساخت‌های لازم از راه‌اندازی شبکه داخلی تا تنظیم تمام خطوط ارتباطی را بنا به سلیقه شما و شان و منزلت کسب و کارتان پیاده‌سازی می‌کنیم.

تنها در 30 روز صاحب خط 4 رقمی دلخواه خود شوید

 

شرکت ارتباط نماگستر مراحل پیچیده و دشوار دریافت خط 4 و 5 رقمی را که ماه‌ها طول میکشید را فقط در 30 روز انجام خواهد داد برای دریافت این خطوط کافیست فقط با مشاوران ما تماس بگیرید و سپس مدارک لازم که شامل روزنامه رسمی و اساسنامه، کارت ملی نماینده و برگه درخواست با سربرگ شرکت است را تحویل کارشناس مربوطه قرار دهید.

قیمت خط 4 رقمی در مقایسه با فروش فوق العاده‌ای که برای شما رقم می‌خورد مبلغ بسیار ناچیزی است. برای دریافت قیمت و خرید خط همین حالا پیغام خود را برای کارشناس ما ارسال کنید یا با ما تماس بگیرید.

رند

دوست دارید چه خط رندی داشته باشید؟

میخواهید تلفن رند شما مشخصات زیر را داشته باشد؟

ما نیاز شما را میدانیم و به شما اطمینان می‌دهیم تمام خطوط رند ما چنین ویژگی‌هایی دارند. از انجا که همواره با تجربه های قبلی خود در زمینه سانترال، ویپ و دوربین مداربسته اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده‌ایم به شما قول میدهیم که برندی ماندگار از کسب و کارتان در ذهن ها خلق کنیم. چرا که شما لایق بهترین‌ها هستید.

رند و 4 رقمی

مشاوره رایگان نصب و راه اندازی خط 5 رقمی و خرید خط 5 رقمی

[aparat id=’m2MN6′]

تلفن تماس : 02145215