خدمات

مرکز تخصصی پشتیبانی شبکه کامپیوتری 24 ساعت

پشتیبانی شبکه

بهترین راه برای پشتیبانی شبکه و سرور چیست؟

 

با توجه به استفاده گسترده شرکت‌ها و سازمان‌ها از شبکه‌های کامپیوتری و همچنین نقش مهم آن‌ها در عملکرد سازمان، تامین امنیت و خدمات پشتیبانی شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع، استفاده از خدمات شبکه و مزایای شبکه‌های کامپیوتری تنها با راه اندازی و نصب آن ممکن نبوده و استفاده بهینه و حداکثری از این مزایا نیازمند پشتیبانی شبکه در 24 ساعت شبانه روز است.

خدمات پشتیبانی شبکه توسط شرکت پشتیبانی شبکه، شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات برای حفظ، نگهداری و رفع مشکلات و ایرادها در عملکرد شبکه است. این ایرادات ممکن است در تمامی بخش‌های شبکه از جمله بخش سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، تجهیزات امنیتی، ماشین‌های اداری، تجهیزات تحت شبکه، نرم افزارهای سرور، کلاینت و غیره باشد.

در اینجا ما به شما کمک میکنیم پشتیبانی شبکه و کامپیوتر بدون نیاز به استخدام پشتیبانی فنی شبکه در 24 ساعت داشته باشید . 

پشتیبانی شبکه

felesh2برای استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه و سرور باید چه اقداماتی انجام دهیم ؟

ابتدا دوست عزیز بیان کنید کدام یک از خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را نیاز دارید ؟

خدمات پشتیبانی شبکه باید توسط متخصصان پشتیبان شبکه که با امور این حوزه و همچنین تجهیزات شبکه آشنایی دارند، صورت بگیرد. برخی از خدمات پشتیبانی شبکه در ادامه بررسی شده است؛

نظارت بر ارتباطات شبکه: پشتیبان شبکه وظیفه دارد تا به‌صورت دائمی تمام راه‌های ارتباطی موجود در شبکه را زیر نظر داشته و عملکرد و سرعت آن‌ها را به‌دقت بررسی کند.

ارائه گزارش عملکرد: پشتیبان شبکه از فرایند نظارت بر روی ارتباطات شبکه گزارش تهیه می‌کنند. ارائه این گزارش برای تشخیص مشکلات احتمالی شبکه و انجام اقدامات لازم برای رفع آن‌ها اهمیت دارد.

رفع ایرادات و اختلالات: عیب یابی و رفع ایرادات و اختلالات موجود در شبکه توسط پشتیبان شبکه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که کوچک‌ترین ایراد در شبکه، می‌تواند در عملکرد چندین بخش در مجموعه اختلال ایجاد کرده و حتی به شرکت خسارت وارد کند.

دیگر خدمات: از دیگر خدمات پشتیبانی شبکه می‌توان به محافظت از شبکه، تامین امنیت شبکه، ارتقای زیرساخت‌های ارتباطات شبکه، کمک به شرکت‌ها در راه‌اندازی و نصب شبکه، پیاده سازی دیتاسنتر، اجرای شبکه‌ های کامپیوتری و غیره اشاره کرد.

دوست عزیز شما میتوانید برای بر خورداری از خدمات پشتیبانی شبکه با شماره های 02145215 و یا 09123170852 و یا 09128991041 و یا 09124232099 داخل واتساپ یا تلگرام یا تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید و یا درخواست خود را برای ما در فرم روبرو مطرح کنید

قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل چه مواردی است ؟

خدمات پشتیبانی شبکه و سرور ارتباط نماگستر

چک لیست پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از کامپیوتر در سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ، شبکه‌ های کامپیوتری به‌عنوان یکی از فاکتورهای مهم و موثر برای افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از سیستم و اجزای آن مطرح شدند.

راه اندازی شبکه کامپیوتری در شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب و کارهای گوناگون به‌واسطه نقش موثر آن در افزایش راندمان و همچنین تسهیل مدیریت عملکرد کل سازمان، از اهمیت بالایی برخوردار است. راه اندازی شبکه کامپیوتری مانند شبکه وایرلس و کابلی، نیازمند استفاده از خدمات شبکه به‌صورت تخصصی و همچنین پشتیبانی شبکه توسط افراد متخصص و آشنا به تجهیزات شبکه است. اهمیت راه اندازی شبکه و همچنین خدمات نصب و پشتیبانی شبکه در ادامه بررسی شده است.

شبکه کامپیوتری چیست؟

شبکه کامپیوتری شامل مجموعه یا گروهی از دستگاه‌ها و اتصالات میان دو یا چند کامپیوتر، از جمله کامپیوترهای شخصی و کامپیوترهای سرویس دهنده است. شبکه‌های کامپیوتری با هدف تسهیل اتصال، تبادل و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات و منابع، نصب و اجرا می‌شوند. از جمله کاربردهای مهم شبکه‌های کامپیوتری می‌توان به اتصال میان کامپیوتر و سرور در یک شبکه سازمانی، اتصال لپ‌تاپ به اینترنت و استفاده حداکثری از اینترنت از طریق وای فای، به‌اشتراک‌گذاری پرینتر و فایل‌ها در سازمان‌ها و حتی ارسال ایمیل اشاره کرد.

راه های پشتیبانی زیر ساخت شبکه توسط ارتباط نماگستر

پشتیبانی حضوری
پشتیبانی از راه دور

نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه ارتباط نماگستر

تعرفه پشتیبانی شبکه ۱۴۰۱

برنزی
Base
5,۰۰۰,۰۰۰ ماهانه
۱ عدد سرور فیزیکی
۳ عدد سرور مجازی
۸ عدد کامپیوتر
۲ عدد پرینتر
۱ عدد اکسس پوینت
۱ عدد مودم اینترنت
۱ عدد سوئیچ شبکه
نقره ای
Extra
7,۰۰۰,۰۰۰ ماهانه
۱ عدد سرور فیزیکی
۴ عدد سرور مجازی
۱۲ عدد کامپیوتر
۳ عدد پرینتر
۲ عدد دستگاه اکسس پوینت
۱ عدد مودم اینترنت
۱ عدد روتر میکروتیک
۱ عدد سوئیچ شبکه
طلایی
Full
10,۰۰۰,۰۰۰ ماهانه
۲ عدد سرور فیزیکی
۶ عدد سرور مجازی
۱۵ عدد کامپیوتر
۵ عدد پرینتر
۲ عدد دستگاه اکسزپوینت
۱ عدد مودم اینترنت
۱ عدد روتر میکروتیک
۱ عدد سوئیچ شبکه

 

ارتباط نماگستر

شرکت ارتباط نماگستر کیان ، به‌عنوان یک مجموعه معتبر و با سابقه، نزدیک به 15 سال است که در حوزه مخابرات و سیستم امنیتی و نظارت تصویری، فروش سانترال پاناسونیک، تجهیزات ویپ، فروش خط 4 رقمی و 5 رقمی و همچنین خدمات شبکه و تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند.

برای راه اندازی شبکه کامپیوتری می‌توانید از خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و فروش شبكه کابلی و وایرلس مجموعه ارتباط نماگستر استفاده کنید. خدمات این مجموعه همچنین شامل پشتیبانی شبکه، پیاده سازی دیتاسنتر، اجرای شبکه های کامپیوتری ، پسیو و اکتیو و امنیت شبکه است.

[sp_easyaccordion id="6839"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *