مقالات

خط تلفن اینترنتی و خط تلفن سیپ ترانک

خرید خط سیپ ترانک

تعریف خط سیپ ترانک و خط تلفن اینترنتی

اگر هنوز نمی‌دانید خط رند 4 رقمی و خط تلفن سیپ ترانک و خط تلفن اینترنتی تهران چه تاثیر زیادی روی فروش و کسب و کار شما دارد توجه شما را اکیداً به خواندن مقاله خط رند 4 و 5 رقمی و خرید شماره تلفن 5 رقمی و خرید شماره تلفن 4 رقمی جلب می‌کنیم.

قبل از خرید خط سیپ ترانک باید با تعریف خط سیپ ترانک اشنا شد که آشنایی با این خطوط تلفن شما را در خرید خط سیپ کمک میکند یکی از انواع خطوط تلفن مخابرات ارائه می دهد خط تلفن سیپ ترانک یا خط  تلفن اینترنتی می باشد سیپ ترانک مخفف session initiation protocol trunk می باشد که به معنای ساده تر به خط تلفن مخابراتی گفته می شود که امکان ارسال و دریافت تماس همزمان در بستر شبکه را فراهم می کند این خطوط تلفن جایگزین خط تلفن آنالوگ قدیمی مخابرات (که بر روی زوج سیم در اختیار مشتریان قرار داده میشد )هستند .

تمام ارتباطات نسل جدید شبکه های مخابراتی بر پایه آی پی است. خط سیپ ترانک جایگزین ارتباطات ایوان در شبکه های ( تی دی ام ) شده است. خط سیپ ترانک سرویسی است که مشترکین میتوانند با یک خط 5 رقمی که خط تلفن اینترنتی مخابرات نیز نامیده میشوند و  که خط تلفن 8 رقمی اینترنتی توسط شرکت FCP ارائه میشوند با سه شماره آخر صفر، به صورت همزمان از آن خط به تعداد 30 خط تلفن بهره مند شوند.

خرید خط سیپ ترانک

آموزش خط سیپ ترانک مخابرات

[aparat id='qL6WY']

ثبت نام خط تلفن ثابت اینترنتی

در ویدئوی روبرو میتوانید طریقه ی ثبت نام خط سیپ ترانک و ثبت نام خط تلفن اینترنتی و نحوه ی دریافت خط سیپ ترانک و اینکه سیپ ترانک چیست و سیپ ترانک 5 رقمی و سیپ ترانک تهران چه مزایای دارند را میتوانید مشاهده کنید.

برای ثبت نام و خرید خط تلفن ثابت اینترنتی باید ابتدا با کارشناس فروشگاه ارتباط نماگستر تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام یا گفتینو ثبت کنید یا فرم درخواست که داخل همین مقاله هست را پر کرده برای ما ارسال کنید سپس نوع خط و شماره ان را انتخاب میکنید داخل  درخواست حتما نوع خرید خود را مشخص کنید  خرید خط تلفن اینترنتی آسیاتک با سرشماره 9101 و 9130  و  یا خرید خط تلفن اینترنتی شاتل با پیش شماره 9100 و 9132 و یا خرید خط تلفن اینترنتی پیشگامان با سرشماره 9109 سپس بعد از مشاوره رایگان در کمتر از 3 روز صاحب خط دلخواه خود میشوید 

 

مزیت سیپ ترانک

مزایای خط سیپ ترانک و خط تلفن اینترنتی 

مراکز تجاری و شرکت ها برای افزایش فروش و همچنین احترام به مشتری و مشتری‌مداری و پیشرفت های روزانه خط های تلفن سیپ ترانک را نسبت به خطوط تلفن آنالوگ ترجیح می دهند.

  1.  واگذاری دائمی خطوط سیپ ترانک
  2. قابل انتقال به شخص دیگر
  3.  تعداد تماس های همزمان قابل افزایش میباشد به طور مثال ۳۰ نفر همزمان می توانند به این خطوط زنگ بزنند و یک شماره تلفن بدون اشغالی همیشه در مرکز داشته باشید
  4. عدم محدودیت جغرافیایی خطوط سیب ترانک : حتی با جابجا شدن هم می توان خطوط را به آسانی جابجا کرد
  5.  تعرفه پایین نسبت به خطوط ایوان
  6. مقرون به صرفه بودن
    SIP Trunking واسطه های بین ارائه دهندگان مخابراتی و مشتریان آنها را حذف می کند که به معنای دریافت هزینه کمتر برای شرکت است.

مزایای خط تلفن اینترنتی مخابرات

بازگشت سرمایه سریع
حداقل سرمایه گذاری اولیه و صرفه جویی قابل توجه در هزینه دلایل جذابیت SIP Trunking برای مشاغل هستند. در بیشتر موارد، سیستم تلفن قدیمی می تواند بدون نیاز به تغییرات عمده در تجهیزات فنی باقی بماند. شفافیت هزینه و عدم نیاز به سرمایه گذاری عمده منجر به بازگشت سرمایه سریع می شود. شرکت ها تا 40 درصد کاهش هزینه های ارتباطی خود را گزارش می دهند.

ارتباطات یکپارچه
SIP Trunking به مشاغل اجازه می دهد تا تمام کانال های ارتباطی شرکت را از یک مکان مدیریت کنند. این امکان پذیر است زیرا با فناوری SIP Trunk ما نیاز به دو اتصال صوتی و داده جداگانه را از بین می بریم. بنابراین صدا، داده، پیام‌رسانی فوری و دیگر برنامه‌های ارتباطی بخشی از یک سیستم ارتباطات یکپارچه هستند و بر روی یک پلتفرم واحد مدیریت می‌شوند.

مزیت سیپ ترانک

شباهت خط 5 رقمی مخابرات و خط تلفن اینترنتی

خطوط تلفن 5 رقمی مخابرات بر بستر سیپ ترانک در تهران ارائه میشوند . سیپ ترانک یک نوع خط تلفن نیست در واقع یک سولشن تحویل خط است که سیپ یا روی ای پی تحویل میشود در واقع ترانک ی که با سیپ ایجاد شد . خطوط تلفن اینترنتی هم روی همان سیپ ترانک نحویل مشتریان میگردد . 

مشکلات خط تلفن اینترنتی و تفاوت انها با خط تلفن 5 رقمی مخابرات

در خط تلفن اینترنتی اگر اینترنت   قطع یا قطع وصل بشه کلا تلفن هم قطع میگردد یا در کیفیت صدا اختلال ایجاد میگردد. اما خط تلفن 5 رقمی مخابرات بر بستر یک زوج سیم یا سیمی که بر پایه فیبر نوری و ربطی به اینترنت ندارد و اگر اینترنت نباشد مشکلی در کیفیت صدا یا خط تلفن ایجاد نمیگردد . 

تعرفه خط سیپ ترانک

تعرفه خط سیپ ترانک و قیمت خط تلفن اینترنتی

تعرفه خطوط سیب ترانک تعرفه های که زیر نظر سازمان تنظیم مقررات ارتباطات می باشد. هزینه آبونمان خط سیپ ترانک برای 30 کانال به صورت ماهیانه  241 هزار تومان است. و برای نکهداری زوج سیم تحویل شده مبلغ 20 هزار تومان میباشد .

قیمت خط تلفن ثابت اینترنتی 5 رقمی بالا میباشد اما  برای خرید خط تلفن اینترنتی معمولا قیمت  ارزان میباشد و از 2 ملیون تومان به بالا خطوط ارائه میگردند 

قیمت راه اندازی خط سیپ ترانک برای خطوط 5 رقمی طبق تعرفه مصوب میباشد است . که این هزینه نصب خطوط سیپ ترانک  به طور سالیانه باید برای حق سرویس برای خط 5 رقمی یک طرفه  و برای خط 5رقمی دوطرفه  پرداخت شود.

تجهیزات مورداستفاده خط سیپ ترانک مخابرات کدام است؟

برای خطوط سیپ ترانک یا خط 4 و 5 رقمی مخابرات به دو روش در روش اول  زمانی که نلفن به مشتری تحویل مشتری داده میشود میتواند مودم دات بیز که شامل مودم واتسون یا مودم زیمنس قرار دهد.

سپس به مرکز تلفن متصل میشود حال اگر مرکز تلفن پاناسونیک باشد نیاز به روتر سیسکو خطوط سیپ ترانک باید تبدیل به خط ایوان بشند البته بعضی از مدل مرکز تلفن نیاز به مبدل ندارند اما پیشنهاد کارشناس ارتباط نماگستر برای خط تلفن 4 و 5 رقمی مخصوصا در تهران  استفاده از مرکز تلفن تحت شبکه ویپ که کل سیستم روی سرور یا مرکز تلفن گرند استریم یا استار میاید که مزیت آن نسبت به مرکز تلفن پاناسونیک این است که هزینه زیادی ندارد .

برای خرید مودم خط 5 رقمی لطفا یا تماس بگیرید یا به صفحه ی مودم مخابراتی مراجعه و انواع مدل و قیمت ملاحظه کنید 

راه اندازی خط سیپ ترانک مخابرات

درخواست مشاوره و خرید خط تلفن سیپ ترانک

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید. و یا با شماره تماس 02145215 , 09124232099 تماس بگیرید یا پیفام خود را در واتساپ یا تلگرام  و یا گفتینو مطرج کنید 

همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    مشتریان ارتباط نماگستر

    سوالات متداول مشتریان راجع به خط سیپ ترانک

     

    [sp_easyaccordion id=”3938″]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *