مقالات

راهنمای خرید دوربین مداربسته دید در شب رنگی

راهنمای خریددوربین مداربسته دید درشب

در این ویدئو کارشناس فروشگاه ارتباط نماگستر برای خرید دوربین مداربسته دید در شب شما را راهنمایی میکند نکاتی که مطرح میشود این است که ابتدا بیان میکند امروزه 99 دوربین مداربسته امروزه ی دید در شب میباشند مشتریان نیازی ندارند نگران دید در شب بودن کالای خود باشند .

البته اگر تخصصی بخواید در شب مکان خاصی را ببنید و یا به صورت رنگ ی ببنید  باید با مشاوره ی فروشگاه ارتباط نماگستر برند و نوع آن را انتخاب کنید .

در این ویدئو همچنین راجع به انواع دوربین مداربسته دید در شب صحبت شده و نمونه های از دوربین ها نمایش داده شده که شما هنگام خرید دوربین مداربسته رنگی و سیاه و خرید دوربین مداربسته سیاه و سفید راحتر خرید خود را انجام بدهید .

و به شما راهنمای خرید دوربین مداربسته دید در شب  را پیشنهاد میدهند که کیفیت تصویر بهتری را در شب داشته باشید که هم داخل ویدئو هم در ادامه ی توصیحات کامل داده شده

با توجه به نیاز شما مشاوران ما به صورت رایگان پکیج مورد درخواست را به شما معرفی میکنند 

پک دوربین مداربسته دید در شب رنگی ارزان قیمت یا گران ؟

پک دوربین مداربسته دید در شب سیاه و سفید ارزان قیمت یا گران ؟

راهنمای خرید دوربین دید در شب

برای خرید دوربین مداربسته دید در شب، می‌توانید به مراحل زیر توجه کنید:

1. تعیین نیازهای خود: قبل از خرید، باید نیازهای خود را مشخص کنید. بررسی کنید که چقدر دوربین‌ها باید در شب عملکرد خوبی داشته باشند و چه قابلیت‌های دیگری نیاز دارید؟

2. انواع دوربین‌های مداربسته: با توجه به نیازهای خود، انواع مختلف دوربین‌های مداربسته را بررسی کنید. به طور کلی، دوربین‌های مداربسته با استفاده از فناوری های IR (Infrared) یا Starlight قابل استفاده در شب هستند.

3. فناوری IR (Infrared): اکثر دوربین‌های مداربسته با فناوری IR تجهیز شده هستند. این فناوری به وسیلۀ LED های IR، نور غیرقابل رؤية برای چشم انسان تولید می‌کند و به دوربین امکان دید در شب را می‌دهد. بررسی کنید که چقدر برد IR دوربین مهم است و آیا توانایی تشخیص اشیاء در فواصل دور را دارد یا خیر.

4. فناوری Starlight: دوربین‌های مجهز به فناوری Starlight، با استفاده از سنسورهای حساس به نور، تصویر با کیفیت بالا در شرایط نور کم و حتی تاریک تولید می‌کنند. اگر نیاز به تصویر با کیفیت بالای شبانه روز دارید، این فناوری را در نظر بگیرید.

5. رزولوشن: رزولوشن تصویر نقطۀ قوت هر دوربین است. هرچقدر رزولوشن بالاتر باشد، جزئیات بیشتر و صحت بالاتر در تصویر خروجی حاصل خواهید کرد. به طور کلّ، حداقل رزولوشن پذیرفتن‌پذیر بایستۀ Full HD (1080p) باشد.

6. زاویۀ دید: زاویۀ دید دوربین نشان می‌ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *