مقالات

نصب دوربین مداربسته طلافروشی

نصب دوربین مداربسته طلا فروشی

نصب دوربین مداربسته در طلافروشی هم مانند سایر فروشگاه ها  یکی از بهترین راه‌ها برای آرامش خاطر از امنیت و نظارت محسوب شود. علاوه بر نظارت کارکنان کمک میکند به بسیاری از وقایع پیش بینی نشده تسلط و پیشگیری بیشتری داشته باشید  و در صورت خرید دوربین مداربسته با امکانات بیشتر مانند سیم کارتی و میکروفن دار و.... به امکانات فوق العاده دیگه ی پی خواهید برد .  امروزه مدیران هم یکی از ابزارهای کنترلی در صرافی و طلافروشی را دوربین مداربسته میدانند که فقط  برای کنترل استفاده نمیشود  بلکه برای بهبود عملکردشان و کیفیت خدمات و تقدیر از کارکنان استفاده میکنند . 

در کل، نصب دوربین مداربسته  پیشنهاد کسب و کارها برتر هم میباشد در ادامه میتوانید ما به شما دوربین مداربسته مناسب طلافروشی و صرافی ها را پیشنهاد خواهیم داد و شرکت معتبری را برای نصب به شما معرفی میکنیم و البته همین الان بدون مطالعه ادامه ی مقاله درخواست خود را برای ما بفرستید تا ضمن مشاوره رایگان درخواست خرید یا نصب ارسال کنید . 

felesh2برای تعمیر و نصب دوربین مدار بسته طلافروشی چه کارهای باید انجام بدم ؟

دوست عزیز شما میتوانید برای نصب و یا اعزام بهترین نصاب دوربین مداربسته  با شماره های 02145215 و یا 09123170852 و یا 09128991041 و یا 09124232099 داخل واتساپ یا تلگرام یا تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید و یا درخواست خود را برای اعزام نصاب  و یا تعمیر دوربین داخل فرم روبرو مطرح کنیدو برای اطلاعات بیشتر برای نصب دوربین مداربسته در دیگر مکان ها میتوانید صفحه ی نصب دوربین مداربسته را مشاهده کنید 

بهترین دوربین مدار بسته برای طلا فروشی

بهترین دوربین مداربسته برای طلافروشی، شامل برند معتبر داهوا ، هایک ویژن ، مایلسایت ، پاناسونیک و ... است و بهترین دوربین برای فضای بیرون همان دوربین بولت میباشد اما مدل دقیق و دسته بندی دقیق دوربین برای طلافروشی بستگی به فضای شما هم دارد که معمولا تحت شبکه ، دارای قدرت چرخش و زاویه دید و کیفیت مناسب باید در نظر گرفته شود . 

نگهداری دوربین مداربسته طلافروشی و صرافی 

قبل از آشنایی با روشهای نگهداری دوربین های طلافروشی و صرافی ها ابتدا به مشکلاتی که سبب خرابی یا مشکل تصویر دوربین مداربسته میشود خواهید پرداخت . 

مشکلات نصب دوربین مداربسته در طلافروشی ها

برخی از مشکلات ممکن است بعد از نصب یا بعدها برای دوربین مداربسته صرافی یا طلافروشی ها پیش بیاید :

1. مشکل فنی دوربین : مانند اسیب یا خرابی ، مشکل قطعی یا بی کیفیتی تصویر و یا صدا و ...

2. مشکلات ناشی از نصب: معمولا به دلیل اینکه نصاب را از مراکز نامعتبر که هیچ  ضمانت و پشتیبانی ندارند این مشکل پیش می آید

3. مشکل قانونی یا حقوقی : در تمامی کسب و کارها محافظت از حریم شخصی مشتریان جز اولویت محسوب میشود و بهمین خاطر است که استفاده از دوربین مخفی ممنوع و نیاز به مجوز میباشد  و ...

4. مشکل نگهداری و پشتیبانی : بروزرسانی نکردن نرم افزارهای دوربین مداربسته ، پشتیبانی و نداشتن گارانتی مناسب  و ...

حال که مشکلات را بیان کردیم نگران نباشید ما به شما روشهای نگهداری دوربین طلافروشی و یا صرافی را به شما پیشنهاد میدهیم .

  1. از شرکت مطمئن که دارای گواهی حسن انجام کار و پیشینه ی قابل اعتمادی است از همان ابتدا برای نصب کمک بخواهید . که پشتیبانی و نگهداری را شرکت معتبر خود بر عهده میگیرند . تا مدت مشخصی رایگان و سپس با مبلغ کمی قراداد نگهداری منعقد میکنند و به شما تضمین میدهند هر زمان که خرابی یا پشتیبانی نیاز داشتید در خدمت شما باشند که ما در اینجا ارتباط نماگستر کیان پیشنهاد میدهیم که با شماره 02145215 در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما میباشد که در ادامه در صورت علاقه میتوانید گواهی نامه ها و مدارک معتبر و نظرات مشتریان راجع بهشان ببنید .
  2. استفاده از دوربین مداربسته با برند معتبر و  در کل برای خود و آرامش خود ارزش قایل باشید و از همان ابتدا برای خرید   بهترین امکانات و کیفیت را در نظر بگیرید .
  3. بروزرسانی نرم افزارها مشاهده تصویر و برای فضای بیرون کلاهک مناسب و سعی کنید در معرض گرمای شدید یا نور شدید نباشید البته نصاب مطمئن این موارد را میداند اما شما هم برای کنترل حتما تاکید کنید در منطقه ی مناسبی دوربین ها نصب شوند . 

چرا درخواست خرید و یا نصب خود را به ارتباط نماگستر بسپاریم ؟

  1. گواهی حسن انجام کار از 100 مرکز معتبر که در ادامه ملاحظه میکنید و برای مشاهده هر کدا کلیک کنید
  2. خدمات پشتیبانی و نگهداری و فروش و نصب در همین مرکز برای تمامی استانها صورت میگیرد 
  3. قیمت ها طبق اتحادیه میباشد 
  4. بیش از 100 پروژه صنعتی و تجاری داشته و 15 سال سابقه ی فعالیت دارد 

گواهی حسن انجام کار و مدارک معتبر

جهت مشاهده هر گواهی نامه بر روی نام محل کلیک کنید

اجرای سیستم های دوربین های مداربسته و سیستم های صوتی
اجرا و نگهداری پروژه سانترال پاناسونیک و دوربین های مدار بسته و شبکه های کامپیوتری
اجرای پروژه و نگهداری سانترال پاناسونیک ؛نگهداری دوربین های مدار بسته و شبکه پسیو

درخواست اعزام نصاب و نصب دوربین مداربسته طلافروشی

‫برای آپلود، فایلی را به این قسمت بکشید یا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *