مقالات

خرید شماره تلفن 5 رقمی [ با قیمت مناسب ]📞02145215

خرید خط 5 رقمی در تهران و شهرستانها به افراد حقوقی واگذار میشود و حدود 45 روز واگذاری کامل آن صورت میگیرد در اینجا شما به راحتی میتوانید خرید خط رند 5 رقمی خود را از طریق تلفنی و یا انلاین انجام  دهید .
قبل از خرید خط تلفن 5 رقمی در اینجا میتوانید با انواع خط 5 رقمی و شرکت ارائه دهنده خط تلفن 5 رقمی مخابرات یعنی ارتباط نماگستر و مشتریان آن و پیشنهاد ویژه آن آشنا شوید . 
قبل از خرید برای آشنای بیشتر با قیمت خط 5رقمی و ثبت نام خط تلفن 5 رقمی  و راه اندازی خط 5 رقمی  میتوانید صفحه ی مربوط به ان را ملاحظه کنید
 

چگونه با خرید خط 5 رقمی مخابرات کسب و کارمان رشد می کند؟

شما نیز هزینه‌های زیادی را برای تبلیغات می کنید ولی هنوز هم نمی دانید چرا علیرغم هزینه های زیاد تبلیغات تماس های شرکت یا کارخانه و یا موسسه شما کم است ؟ رقبای شما هم متاثر از بازار ارز و افزایش قیمت‌ها بودند اما چرا فروش آن ها و تماس های دریافتی شان از شما بیشتر است؟

یکی از مشتریان ما صاحب رستوران و تالار پذیرایی بود که چندین شعبه داشت با وجود اینکه از خدمات شبکه و خدمات سانترال برای ارتباط بهتر با مشتریانش استفاده کرده بود و تبلیغات بنری با هزینه ی زیاد داخل اتوبان مهم داشت و حتی هزینه های داخل سایت و دیگر  شبکه های اجتماعی داشت اما متاسفانه در رقابت با تالارهای دیگر فروش کمتر و در نهایت مجبور به بستن بعضی از شعب خود و تعدیل نیروی کار خود شد .

مشاوران ارتباط نماگستر با بررسی متوجه شدن که خطوط تلفن 8 رقمی مخابرات برای رزرو تالار پاسخگوی تماس همزمان مشتریان نیست و مشتریان مدام پشت خط میمانند و شماره تلفن به حدی طولانی که در ذهن مشتری نمیماند .ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اولین گام شماره تلفن 5 رقمی خریداری کنید . که راحت در ذهن مخاطب و مشتری شما باشد و تعداد ارقام ش هم  کم باشد که مشتری و یا مخاطب شما مجبور نباشد داخل گوشی  شماره شما جستجو کنم. و برای نصب خط 5 رقمی با مشاوره رایگان  و کارشناسان مطرح لطفا با کارشناسان مخابرات ارتباط نماگستر در ارتباط باشید.

انواع خط تلفن 5 رقمی مخابرات  

خرید خط پنج رقمی یک طرفه (5-5)

خط 5 رقمی یک طرفه  این شماره تلفن به صورت یک طرفه میباشند یعنی فقط تماس از طرف مشترک فراهم میباشد در واقع با این خطوط نمیتوانید تماس بگیرید .

خرید خط پنج رقمی دو طرفه (8-8)

این نوع از خط 5 رقمی مورد استقبال بسیاری از مشتریان هستند به صورت دو طرفه میباشند هنگامی که مشتری با اپراتور تماس میگیرد برای اتصال به داخلی ها 3 رقمی اختصاص پیدا میکند که هزار شماره میتوان به آن اختصاص داد و ان را به مرکز ویپ اتصال داد .

خرید خط 5 رقمی

چگونه فقط با خرید شماره تلفن 5 رقمی یگ گام از رقبای خود جلوتر باشید 

میدانید تمامی شرکت های مطرح و رقیب شما خط پنج رقمی دارند و شما هم به راحتی میتوانید خرید خط 5 رقمی با قیمت خط تلفن 5 رقمی و  نصب خط 5 رقمی را در کمتر از 30 روز با هزینه کم در محل کار خود داشته باشید؟

ولی توصیه کلی ما خرید خط تلفن 4 و 5 رقمی سیپ ترانک میباشد که برای شما برند سازی میکنند و بخاطر سپاری آن ها راحتر است و 30 تماس همزمان دارند و امکانات دیگر که در این گزارش میتوانید ملاحظه کتید 

راهنمای خرید خط 5 رقمی  

چگونگی خرید خط 5 رقمی مخابرات بدین صورت میباشد که برای خرید خط 5 رقمی تهران و یا خرید خط 5 رقمی مخابرات در سایر شهرستانها  می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

1. مراجعه به دفتر فروش شرکت‌های ارتباطی: شما می‌توانید به دفتر فروش شرکت‌های ارتباطی مانند ارتباط نماگستر  مراجعه کنید و از آن‌ها خرید خط 5 رقمی تهران را درخواست کنید.

آدرس : تهران خیابان شریعتی ، پلاک 492 ، واحد 9 بلوک جنوبی 

تلفن دفتر مرکزی : 02145215

2. خرید آنلاین: شما می‌توانید از طریق سایت‌های خرید و فروش آنلاین مانند ارتباط نماگستر و .... به دنبال خرید خط 5 رقمی تهران بگردید.

امکان خرید اینترنتی البته وجود ندارد فقط باید درخواست خود را داخل فرم برای ما ارسال کنید 

3. خرید از فروشگاه‌های مجاز: شما می‌توانید از فروشگاه‌های مجاز شرکت‌های ارتباطی مانند ارتباط نماگستر ، رند 123 و ... خرید خط 5 رقمی تهران را انجام دهید. در هر صورت، قبل از خرید خط 5 رقمی تهران، بهتر است از شرایط و قیمت‌های مختلف شرکت‌های ارتباطی مطلع شوید و با مقایسه آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، برای خرید خط 5 رقمی تهران، باید مدارک لازم را به همراه داشته باشید که بهتر است قبل از خرید با شرکت‌های ارتباطی مورد نظر تماس بگیرید و از مدارک مورد نیاز مطلع شوید.

4.برای خرید خط 5 رقمی از مخابرات باید کفش اهنین را به پا کنید چون یا تعداد خطوط باقی مانده بسیار کم است و یا اینکه مراحل خرید و قیمت ها بسیار زیاد است بحرحال اگر نخواستید از نمایندگی معتبر ارتباط نماگستر که در کمتر از 30 روز خط 5 رقمی را به شما تحویل میدهد خرید نکنید می‌توانید به یکی از شعبه‌های فروش مخابرات در نزدیکی خودتان مراجعه کنید و درخواست خرید خط 5 رقمی را از کارشناسان فروش مخابرات بپرسید. همچنین می‌توانید از طریق سایت مخابرات به آدرس www.mci.ir نیز اقدام به خرید خط 5 رقمی کنید. در هر دو روش، باید مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید و هزینه خرید خط را پرداخت کنید. پس از تکمیل فرآیند خرید، خط 5 رقمی به نام شما صادر خواهد شد.

چرا تمامی شرکت مطرح نصب و خرید خط 5 رقمی مخابرات را از ارتباط نماگستر انجام میدهند؟

ارتباط نماگستر با 20 سال سابقه در مخابرات ایران و 20 سال ارائه خدمات متنوع از جمله خدمات شبکه و سانترال و دوربین مداربسته  در کارخانه ها و شرکت ها علایق شما را میداند و علاقمند است کسب کار شما همواره پررونق باشد ،برای افزایش فروش و ثبت برندشما در ذهن ها و تماس همزمان مشتریانتان ،خرید و فروش خط 5 رقمی و راه اندازی خط  5 رقمی برای شرکتهای مطرح انجام داده اند . که مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار گرفت .

پیشنهاد ویژه خرید خط 5 رقمی تهران و شهرستانها  از مرکز معتبر مخابرات شرکت ارتباط نماگستر 

فقط تا ساعت 15 امروز از تخفیفات خرید خط 5 رقمی مخابرات و پشتیبانی رایگان بهرمند شوید

بسیاری از افراد پس از خرید خط 5 رقمی مخابرات از سایت متفرقه از چگونگی نصب ان مطلع نیستن و گمان میکنند مخابرات این کار انجام میدهد اما پس بررسی متوجه میشوند باید نصب توسط نصاب صورت بگیرید از آنجا که بسیاری از افراد بدون دانش و تجربه کار نصب این خطوط را انجام میدهند بسیاری از افراد پس از مدت کوتاهی از نصب خط 5 رقمی  ناراضی و نیاز به پشتیبانی و عیب یابی میکنند .

مژده در هر استان و شهرستانی هستنید میتوانیدخط تلفن ثابت 5 رقمی را داشته باشید 

ثبت نام خط 5 رقمی در همه استانها صورت میگیرد مشتریان ما علاوه بر خرید تلفن 5 رقمی تهران در شهرستانهای دیگر همچون موارد زیرنیز بوده اند.

  • خرید خط تلفن 5 رقمی اصفهان
  • خرید خط تلفن 5 رقمی مشهد
  • خرید خط تلفن 5 رقمی کیش

برای خرید خط 5 رقمی تهران، می‌توانید به دفتر فروش شرکت ارتباطات راهکارهای دیجیتال یا دیگر ارائه دهندگان خدمات ارتباطی مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت‌های خرید و فروش آنلاین نیز به دنبال خرید خط 5 رقمی تهران بگردید.با خرید خط تلفن 5 رقمی مخابرات از نماینده اصلی فروش خط 5 رقمی ارتباط نماگستر از خدمات نصب ، مشاوره ، فروش نیز بهرمند شوید همچنین ارتباط نماگستر به شما این امکان را میدهد که از خدمات پشتیبانی و نگهداری این خطوط نیز بهرمند شوید و مالیک دائم این خطوط را داشته باشید .

حال پیشنهاد ویزه ما برای شما دوست عزیز که مشتاق بهبود برند و مشتری مداری خود هستید این است که راههای بهبود مشتری مداری و برندینگ را بیاموزید و یکی از راههای داشتن خط تلفن 5 رقمی رند که بخاطر سپاری ش برای مشتری راحت باشه و شما را راحت در ذهن ش ثبت کند .

نشانه ها همواره بما کمک کرده اند حافظه ی بهتری داشته باشید یکی از نشانه های برند و کسب و کار شما هم شماره تلفن شماست این دلایل  و برخورداری از 2000 تماس همزمان و بسیاری دیگر از مزایای این خطوط شما را وسوسه نمیکند مشاوره ی رایگانی در این خصوص داشته باشید.

اما اگر بودجه ی کافی ندارید و پرسنل کم و مراجعه کننده و مشتری خیلی کمی دارید ولی علاقمند به خط تلفن سیپ ترانک اینترنتی با امکانات فوق العاده هستید میتوانید مقاله ی خرید خط تلفن اینترنتی را ملاحظه کنید یا با کارشناس بخش پشتیبانی (09195078162 ) تماس بگیرید .

 

مشتریان خرید خط پنج رقمی مخابرات ارتباط نماگستر

همین حالا شماره تلفن 5 رقمی دلخواه خود را انتخاب کنید

فرم انتخاب خط تلفن 5 رقمی مخابرات 

درخواست مشاوره رایگان

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد خرید خط 5 رقمی مخابرات شامل انواع خط 5 رقمی یک طرفه و دو طرفه و در تمامی استانها میباشد خرید خط رند 5 رقمی در شرکت ارتباط نماگستر و دیگر مراکز مخابرات صورت میگیرد خرید خط تلفن 5 رقمی به افراد حقوقی تعلق میگیرد  در مقاله ی بالا به راحتی میتوانستید خط 5 رقمی دلخواه انتخاب کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید و پیشنهاد ویژه ی برای خرید خط تلفن 5 رقمی در تهران و دیگر شهرستانها دریافت میکردید و در پایان سوالات متداول دیدید جهت جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با کارشناسان مخابرات ارتباط نماگستر در تماس باشید .  نظرات خود راجع به خدمات ارتباط نماگستر در زمینه ارائه خط 5 رقمی در دیدگاه پایان مقاله لطفا برای ما ارسال کنید . 

2 دیدگاه در “خرید شماره تلفن 5 رقمی [ با قیمت مناسب ]📞02145215

  1. Avatar مهدی دولتی گفت:

    سلام
    نحوه ثبت نام خط 5 رقمی تهران چگونه هستش ؟
    و برای خرید خط 5 رقمی چه مدارکی نیاز میباشد؟

    1. Avatar علی حسینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر ثبت نام خط 5 رقمی تهران در مخابرات بسته هستش و مشخص نیست چه تایمی خط ارائه میدن.
      با اشخاص حقوقی خط 5 رقمی واگذار میشود
      کلیه مدارک شرکت از قبیل اساسنامه،روزنامه رسمی،آخرین تغییرات و کپی مدارک مدیران شرکت نیاز هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *