مقالات

نمایندگی سانترال پاناسونیک |فروش ، نصب ، مشاوره رایگان02145215

نمایندگی سانترال پاناسونیک

 نمایندگی سانترال پاناسونیک با پشتیبانی رایگان 

از آنجا که برقراری ارتباط موثر و بهینه با مشتریان، مهم‌ترین عامل در موفقیت و پیشرفت شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. نمایندگی سانترال پاناسونیک برای تامین این نیاز خدمات نصب سانترال ، اعزام نصاب سانترال ، فروش و خرید سانترال ،تعمیر سانترال برای کسب و کارهای مختلف ارائه میدهد . بخش مهم و قابل توجهی از این ارتباط نیازمند استفاده از یک یا چندین خط تلفن 4 رقمی و 5 رقمی و یا سیستم ویپ و یا دستگاه های سانترال  است.

ارتباط نماگستر به عنوان نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران و شهرستانها در  ده سال گذشته  در زمینه ی  مخابرات خدمات تعمیر ، فروش ، راه اندازی و نصب خدماتی را به کارخانه ها و شرکت مطرح ارائه داده برای ارتباط با کارشناسان لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید در غیر اینصورت فرم داخل سایت تکمیل کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به خدمات متنوع و محصولات پرفروش و سوالات متداول ادامه ی مطلب را ملاحظه کنید .

نمایندگی سانترال پاناسونیک
نمایندگی سانترال پاناسونیک تهران

نمایندگی سانترال پاناسونیک تهران 

ارتباط نماگستر به عنوان نمایندگی سانترال پاناسونیک تهران خدمات راه اندازی و تعمیر را ارائه میدهد 

مناطق ی که در تهران خدمات ارائه میگرد شامل :

  1. نمایندگی سانترال پاناسونیک شمال تهران : سعادت آباد ، فرمانیه ، الهیه ، جردن و ....
  2. نمایندگی سانترال پاناسونیک در شرق تهران شامل : مجیدیه ، شمس آباد ، تهرانپارس ، حکیمیه ، هفت حوض و ...
  3. نمایندگی سانترال در غرب تهران : چیتگر ، تهرانسر و .....
  4. نمایندگی سانترال پاناسونیک در جنوب تهران :مولوی ، جوادیه ، فلاح 

و تمامی شهرک صنعتی 

میتوانید برای نصب و راه اندازی و یا دیگر خدمات ابتدا با کارشناسان مرکز تلفنی صحبت کرده مشاوره رایگان دریافت کرده که شماره دفتر مرکزی 02145215 میباشد سپس میتوانید داخل سایت خرید انلاین داشته باشید یا خرید حضوری و تلفنی و برای برخورداری از خدمات نصب و تعمیر هم در کمتر از 24 ساعت کارشناس و یا تکنسین سانترال به محل اعزام میگردد .

مزایا و امکانات سانترال پاناسونیک

تلفن‌های سانترال در ظاهر شبیه به تلفن‌های آنالوگ هستند، با این تفاوت که این تلفن‌ها از تعدادی کلید اضافه برای استفاده از قابلیت‌های مختلف مانند تعریف و برنامه‌ریزی برخوردار هستند. قابلیت‌ها و مزایای استفاده از تلفن سانترال در کسب و کارها در ادامه بررسی شده است؛

برقراری تماس های هدف مند و کارامد از طریق خط تلفن و در یک بستر کارآمد مخابراتی امکان‌پذیر بوده و در حال حاضر این ارتباط از طریق مرکز تلفن یا همان سانترال صورت می‌گیرد. سانترال پاناسونیک یکی از برندهای مطرح و معتبر در حوزه تجهیزات مخابراتی است که خدمات ویژه‌ای را برای ایجاد بستر مناسب برای مدیریت خطوط تلفن و بهبود راندمان کاری از این طریق ارائه می‌کند. نقش خرید سانترال پاناسونیک و نصب سانترال پاناسونیک در افزایش بهره‌وری کسب و کارها در ادامه بررسی شده است.

یک تلفن برای تمام خطوط شهری

از قابلیت‌های تلفن سانترال ، استفاده از چندین خط شهری به‌صورت همزمان با یک دستگاه است. در واقع با خرید سانترال پاناسونیک ، دیگر نیازی به خرید چندین دستگاه تلفن برای هر خط شهری نیست. این مسئله در کاهش هزینه‌ها نیز تاثیر دارد.

پاسخگویی بی‌وقفه , ارتباط داخلی سریع

خرید مرکز تلفن پاناسونیک یا تلفن سانترال ، امکان پاسخگویی بی‌وقفه به مشتریان با خطوط تلفن محدود، کمترین هزینه و نیروی انسانی را فراهم می‌کند.نصب سانترال پاناسونیک در یک شرکت، امکان برقراری ارتباط میان کارمندان شرکت با خطوط داخلی متفاوت را نیز فراهم می‌کند.

راه‌اندازی اپراتور خودکار

با استفاده از تلفن سانترال ، می‌توانید به‌جای استخدام چندین نیروی انسانی برای پاسخگویی به تلفن، از قابلیت اپراتور خودکار یا همان تلفن گویا استفاده کنید. این سیستم نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها دارد.

کاهش هزینه خطوط مخابرات

با خرید سانترال پاناسونیک می‌توانید بر روی تمامی خطوط نظارت داشته و مانع برقراری تماس‌های غیرکاری از بخش‌های مختلف شرکت به بیرون شوید. این مسئله موجب کاهش هزینه‌های قبض خطوط مخابرات می‌شود. ضمن این‌که برقراری تماس‌های داخلی با استفاده از تلفن سانترال رایگان است.

درخواست خرید از نمایندگی سانترال پاناسونیک

تعمیر تخصصی سانترال پاناسونیک

پر فروش ترین دستگاه های سانترال

نمایندگی پاناسونیک در تهران

شرکت ارتباط نماگستر ، یک مجموعه معتبر و فعال در زمینه مخابرات و سیستم امنیتی و نظارت تصویری، تجهیزات ویپ، فروش خط 4 رقمی و 5 رقمی، خدمات شبکه و تجهیزات شبکه و همچنین فروش سانترال پاناسونیک و خدمات مربوط به آن است.

ارتباط نماگستر به‌عنوان نمایندگی سانترال پاناسونیک و همچنین مجری انواع سانترال ، خدمات متعددی چون مشاوره، طراحی و نصب و راه اندازی انواع سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پر ظرفیت، پشتیبانی و خدمات فنی سانترال و پاناسونیک، سیپ ترانک، ویپ و دیگر راهکارهای مخابراتی را ارائه می‌کند.

کسب و کارهای تهران و اطراف تهران میتوانند برای ارتباط با نمایندگی پاناسونیک تهران برای برخورداری از خدمات نصب و تعمیر و خرید و مشاوره از طریق حضوری ، تلفنی یا بازدید از سایت از ادرس های زیر و تلفن با کارشناسان در ارتباط باشند 


آدرس :تهران خیابان شریعتی نرسیده به مطهری مجتمع مروارید پلاک 492 بلوک جنوبی طبقه اول واحد نه
تلفن دفتر مرکزی: 02145215

تلفن پشتیبانی : 45215000-021

تلفن مستقیم کارشناسان پاناسونیک : 09124232099

تلفن کارشناسان فروش :

09128991041

09123170852

[sp_easyaccordion id="7143"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *