مقالات

انواع تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک اکثرا در مکان های اداری مورد استفاده قرار میگیرد. پاناسونیک از برند های قدیمی و معروف ژاپن با کیفیتی مطلوب میباشد که پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی میباشد.

 

تاریخچه تلفن سانترال پاناسونیک

 

انسان از ابتدای جهان به برقراری ارتباط از راه دور نیاز داشت. افرادی که به صورت قبیله ای زندگی میکردند از طریق دود باهم ارتباط برقرار میکردند.

اولین تماس تلفنی دنیا در سال 1876 میلادی انجام شد. به این صورت که 2نفر همزمان نمیتوانستند باهم صحبت کنند. این روش ابتدایی تنها قابلیت انتقال یک پیام را داشت.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل های مختلفی دارد که بشر امروزه بسته به نیاز خود میتواند انتخاب کند.

انواع تلفن سانترال پاناسونیک

انواع تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن پاناسونیک شامل سه نوع میباشند تلفن بیسیم پاناسونیک و تلفن رومیزی پاناسونیک و تلفن سانترال پاناسونیک که تلفن سانترال به سه دسته که زیر اشاره شده تقسیم بندی شده اند . 

  • تلفن سانترال تحت شبکه سیپ (SIP Phone) یا تلفن آی پی فون :

ارتباط  تلفن تحت شبکه یا تلفن ای پی فون با کابل شبکه امکان پذیر میباشد . سانترال پرظرفیت مانند سانترال پاناسونیک  TDA و سانترال پاناسونیک  TDE و سانترال NS500 برای این تلفن مناسب میباشند .

جهت خرید تلفن تحت شبکه اطلاع از قیمت تلفن آی پی فون بر روی تصاویر زیر کلیک کنید 

پاناسونیک

گوشی آی پی فون پاناسونیک KX-NT553                                             

گوشی آی پی فون پاناسونیک KX-NT553

  • تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک

تلفن دیجیتال پاناسونیک یک زوج سیم بعبارتی دو رشته نیاز دارند بدون بوق هستند  با دیتا روشن میشوند عموما برای سانترال پر ظرفیت مانند سانترال پاناسونیک  TDE  و سانترال پاناسونیک NS500 و سانترال پاناسونیک  TDA قابل استفاده میباشند

جهت خرید تلفن دیجیتال و  اطلاع از قیمت تلفن  دیجیتال  بر روی تصاویر زیر کلیک کنید 

تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-DT343             تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-T7665

تلفن دیجیتال پاناسونیک مدل KX-DT343                تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-T7665

  • تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک دو زوج سیم یا چهار رشته سیم نیاز دارند که دو رشته برای دیتا و دو رشته هم برای بوق نیاز است . مانند تلفن سانترال 7730  که مناسب برای سانترال کم ظرفیت مانند سانترال پاناسونیک  TEM824 و TES824 که شامل سانترال 3 به 8 و سانترال  6 به 16 و …. میباشند . 

تلفن سانترال KX-T7730                                                      

 

تلفن سانترال 7730

  • تلفن آنالوگ پاناسونیک :

فرق تلفن آنالوگ با تلفن هایبرید در سیم بندی  آنها میباشد که سیم بندی تلفن آنالوک 2 زوج میباشد و سیم بندی تلفن هایبرید 4 زوج میباشد تلفن آنالوگ پاناسونیک فقط بوق  برای داخلی میرود تلفن هایبرید بوق و دیتا برای داخلی میرود تلفن آنالوگ از کلید اضافه مثل دکمه HOLD کار نمیکند تلفن آنالوگ با عدد صفر یا 9 باید خط را آزاد کنند

تلفن آنالوگ پاناسونیک مدل ۷۷۰۵

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

 

تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک KX-NT543

ویژگی های محصول :

  •  دارای نمایشگر نورانی 3 سطری
  •  دارای 24 کلید قابل برنامه ریزی
  •  دارای بلندگوی شفاف FULL DUPLEX
  •  قابلیت پشتیبانی از هدست های بی سیم EHS
  •  پشتیبانی از POE

نقد و بررسی تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک KX-NT543

به محصول دیگر شرکت پاناسونیک در زمینه تلفن تحت شبکه باید به مدل KX-NT543  اشاره کرد که با با امکانات و قابلیت های خود توانسته فصل جدیدی را پیش روی مصرف کنندگان خود بگذارد.

تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT543

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-NT543   یک تلفن تحت شبکه است که سازگار با سیستم های سانترال پر ظرفیت سری  TDA , TDE , NS  است.

صفحه نمایش سه سطری

صفحه نمایش بزرگ این تلفن ابعادی معادل X 55 242  دارد که دارای 3 سطر است. این نمایشگر دارای نور پس زمینه است و 4 مرحله تنظیم کنتراست دارد.

دارای 24 کلید برنامه ریزی و قابلیت ارتقاء

این تلفن سانترال دارای 24 کلید برنامه ریزی سیستمی است که اگر این برای نیاز شما کافی نیست میتوانید با تهیه کنسول سازگار با این مدل کلید های عملکردی ( DSS ) را افزایش دهید.

پشتیبانی از POE  

این تلفن دارای قابلیت پشتیبانی از سیستم POE  میباشد که میتوان از طریق آن ارسال برق بر روی کابل شبکه را انجام داد و قدرت دستگاه را تامین کرد.

دارای پورت LAN

تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-NT543  دارای قابلیت سازگاری با سیستم LAN  یا شبکه محلی میباشد.

مزایا و قابلیت های تلفن سانترال پاناسونیک :

  • کیفیت و کارایی بالا با تلفن های سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک اتفاقی شگرف در سیستم پاسخگویی کسب و کار جامعه به وجود آورده است. کلمه سانترال به مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی و ارتباطی کنار یکدیگر گفته میشود و به تنهایی معنای خاصی ندارد. در واقع تمام آنچه که یک شبکه تلفن داخلی به آن نیازمند است را این تلفن ها دارا می باشند. محصولات سانترال پاناسونیک در مقایسه امکانات و هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از سیستم های نظیر خود می باشند.

از دیگر مزایا و قابلیت های تلفن های سانترال پاناسونیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
  • کاربری راحت
  • طراحی مدرن
  • دوام بالا
  • ارتباطات داخلی آسان با استفاده از کلیدهای قابل برنامه ریزی
  • برقراری ارتباطات داخلی بدون شماره گیری
  • نصب آسان و تنظیمات ساده
  • صرف جویی برای هزینه های ارتباطی
  • پاسخگویی به آیفن از طریق سانترال 
  • تعیین پاسخگویی تماس ورودی به خط داخلی مورد نظر طبق شهر تماس گیرنده
  • دسترسی به خطوط تلفن و تعیین خطوطی که اجازه دسترسی و برقراری ارتباط دارند
  • برقراری ارتباطات داخلی بدون شماره گیری
  • تایمر تلفن برای تعیین مدت مکالمه و کاهش هزینه ها
  • امکان تعمیر و نگهداری آسان
  • نمایش شماره شخص تماس گیرنده به صورت پیش فرض
  • امکان شماره گیری و پاسخ گویی خودکار
  • مسدود یا بلاک کردن شماره های وارد شده

 

چه نیازی به ساخت تلفن سانترال بود؟

اگر کسی با مرکز شما تماس بگیرد و بخواهد با کسی در طبقه دیگر صحبت کند جدا از تلفن سانترال ، 2راه وجود دارد : اول اینکه تلفن شخص مورد نظر را میدهید و میگویید که با او تماس بگیرد. دوم اینکه طرف را صدا میکنید و میگویید به اتاق شما بیاید و با تلفن صحبت کند. اما این قضیه یک نکته منفی دارد اینکه زمان زیادی را از دست میدهید.وقتی گوشی تلفن بیسیم گم میشود با فشردن دکمه کنار بیس اصلی تلفن میتوان آن را پیدا کرد.

مقایسه سانترال پاناسونیک و تلفن های تحت شبکه (voip)

مزایای مرکز تلفن یا همان سانترال پاناسونیک چیست ؟

سانترال پاناسونیک به دلیل اینکه با خطوط شهری و یا همون تلفن ثابت به خوبی کار میکند گزینه خوبی برای خط های تلفن ثابت در ایران میباشد. همجنين ساليان زيادي این نوع سانترال ها بدون نقص کار ميكنند و خرابی بسيار پاييني دارند. حتی گاهی از سانترال استوک برای شرکت مهم نیز خریداری میشود . به همين دلايل بيشتر مشتريان از آن در دفاتر و موسسات خود استفاده مي نمايند.

مزایای مرکز تلفن تحت شبكه یا همان ویپ چیست ؟

این مراکز به دلیل اینکه از لحاظ امکاتنات خیلی قوی هستند و اوپن سورس میباشند هر نیازی که کاربر داشته باشد قابل انجام است.

این مراکز تلفن تحت شبکه به دلیل اینکه خطوط 4 و 5 رقمی را روی بستر سیپ ترانک تحویل میگیرند بسیار عالی کار میکنند.

شرکت ارتباط نام گستر با داشتن سال ها تجربه و در اختیار داشتن محصولات متنوع سانترال پاناسونیک، با قیمت های مناسب آماده دریافت سفارشات شما و تحویل کالای با کیفیت در کمترین زمان ممکن میباشد. شرکت ارتباط نما گستر ارائه دهنده انواع تلفن های سانترال پاناسونیک پرکاربرد و محبوب این نسل از تلفن ها میباشد. تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال بیسیم پاناسونیک علاوه بر کیفیت مناسب حق انتخاب زیادی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

شرکت ارتباط نما گستر نماینده رسمی فروش تلفن سانترال پاناسونیک در تهران می باشد. همچنین خدمات سانترال مانند نصب تلفن سانترال پاناسونیک  و تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک از خدمات ما است. فروش قطعات این گوشی ها از خدمات ویژه ما می باشد. ارسال ایمن و سریع محصولات شرکت ارتباط نما گستر به تمام نقاط ایران از ویژگی های ماست. تمامی کالا ها همراه با ضمانت نامه به مشتریان در سراسر شهرهای ایران ارائه میشود.

راههای ارتباطی برای خرید تلفن سانترال پاناسونیک و اطلاع از قیمت تلفن سانترال پاناسونیک و مشاوره رایگان

پشتیبانی ارتباط نماگسترمشاور خط 5 رقمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *