مقالات

ثبت نام خط تلفن 5 رقمی مخابرات از صفر تا صد

ثبت نام خط 5 رقمی

قبل از خرید خط تلفن 5 رقمی مخابرات در این مقاله ما شما را با  صفر تا صد  ثبت نام خط تلفن 5 رقمی مخابرات و مدارک لازم و شرایط ثبت نام خط 5 رقمی و  نحوه ی دریافت خط تلفن 5 رقمی  به  نقل از کارشناسان ارتباط نماگستر آشنا خواهیم کرد .برای ثبت نام خط 5 رقمی مخابرات شما باید کسب و کار حقوقی داشته باشید و مدارکی هم که نیاز است در همین راستا میباشد زمان ثبت نام تا تحویل خط هم معمولا 45 روز میباشد . برای اطلاعات بیشتر لطفا ادامه ی مقاله را ملاحظه کنید . 

 

انواع خط تلفن 5 رقمی ارائه شده مخابرات 

قبل از مطالعه ی نحوه ی دریافت این خطوط  و خرید و قیمت خط  5 رقمی مخابرات ابتدا باید با انواع خط تلفن 5 رقمی آشنا بشوید و  که بدانید چه نوع خط تلفنی را درخواست میخواهید بدهید که به صورت یک صورت در تهران ارائه میشوند با سرشماره 2 تا 8 ارائه میشوند تعداد این خطوط محدود هستند .و به صورت خط تلفن یک طرفه و دو طرفه ثبت نام میشوند

1.  خط تلفن 5 رقمی یک طرفه مخابرات فقط امکان تماس از طرف مخاطب شما یا مشتری شما امکان پذیر است که به صورت شماره ۵ رقمی یک طرفه مخابرات (۵-۵) گفته میشوند

2. نوع دیگر این خطوط خط تلفن 5 رقمی دو طرفه میباشد یا شماره ۵ رقمی دو طرفه مخابرات (۸-۸) که تماس از هر دو طرف امکان پذیر است که علاوه بر 5 خط مخابرات سه شماره در انتها برای داخلی ها تعریف میشود که قابلیت تا 1000 شماره را نیز دارند .

این خطوط به شرکت ها و موسساتی تعلق میگیرد که دارای شناسه ملی هستند و مدارکی از قبیل آگهی ثبتی و اساسنامه و معرفی نامه و روزنامه رسمی است .

نحوه ی دریافت شماره تلفن 5 رقمی

نحوه دریافت شماره تلفن 5 رقمی مخابرات نیز این گونه میباشد که ابتدا با کارشناسان ارتباط نماگستر تماس گرفته و مدارک از جمله روزنامه رسمی و اساسنامه و کارت ملی نماینده و برگه درخواست با سربرگ شرکت که در ان بیان شود که خط یک طرفه یا دو طرفه را متقاضی میباشید . تحویل داده.

این خط ها به شرکت ها و فروشکاه که دارای شناسه ملی میباشند تعلق میکردد.

مدارک مورد نیاز " آگهی ثبتی ، روزنامه رسمی و معرفی نامه و کپی مدیران و تغیرات شرکت .

برای ثبت نام تمامی مدارک خود را تحویل کارشناس ارتباط نماگستر و موجودی خط تلفن ها و قیمت ها در اختیار شما قرار میگیرد و در گمتر از 40 روز صاحب خط تلفن دلخواه خود میشوید 

ثبت نام خط تلفن 5 رقمی

نحوه ی ثبت نام خط 5 رقمی استانی و کشوری

در این فایل صوتی کارشناس ارتباط نماگستر نحوه ی ثبت نام خط 5 رقمی و مدارک مورد نیاز را کاملا توضیح داده است .

خط های 5 رقمی در هر استانی شماره های خاص خودش را دارد .و از سایر استان ها با کد اون استان گرفته میشود .مثلا تهران با 021 شروع میشود و ثبت نام خط 5 رقمی استانی به این صورت است که به مرکز مخابرات محل مراجعه میکنند و درخواست خط 5 رقمی را میدهید و در مخابرات یک برگه ی 5 برگی به شما میدهند و درخواستی باید بنویسید که داخل آن باید ذکر کنید خط تلفن 5 رقمی دو طرفه نیاز دارید یا خط تلفن ثابت یک طرفه .

اگر درخواست خط تلفن ثابت دو طرفه 5 رقمی بدهید به صورت 88 هست و سه صفر در انتهای شماره ی شما قرار میگیرد ولی اگر درخواست شماره تلفن 5 رقمی یک طرفه درخواست بدهید فقط همون 5 رقم تعداد ارقام تلفن شماست ولی شما نمیتوانید تماس بگیرد فقط مخاطب یا مشتری با شما تماس میگیرد .

مدارک مورد نیاز که برای ثبت نام نیاز دارید روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس ، کپی شناسنامه اعضا شرکت و شرکت های که تعداد بالای اعضا دارند فقط از مدیر عامل و رییس هیئت مدیره نیاز دارند و حتما باید بیش از 2 سال از روزنامه رسمی تون نگذشته باشه اگر دو سال گذشته باشه و تغیری در اعضا نباشه باید در برگه ی بنویسید که اعضا و مدیریت تغیری نکرده اند .

روال ثبت نام خط 5 رقمی در تهران بخاطر تقاضای زیاد اینگونه است که میگوید پرونده را تحویل دهید خبر میدهیم و یا میگویند جا نداریم .یا بعدا خبر میدهیم ولی استانهای دیگر روال ثبت نام بهتر است ولی بررسی ارتباط نماگستر نشان میدهد در استان البرز نیز درخواست ها پر شده.

بعد ثبت نام مکان مورد بررسی قرار میگیرد که ببینند مکان موجود است یا نه و از نظر مخابرات بررسی میشود و نهایتن تحویل شما میگردد .

ولی ارتباط نماگستر تمامی این راه ها را پیموده و کفش آهنین را به پا کرده و در مناقصات شرکت کرده و بهترین خط ها را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل میدهد .جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02145215 و یا 09124232099 تماس بگیرید و یا فرم های داخل سایت را تکمیل کنید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم

چطور برای شرکت خود خط تلفن 4 و 5 رقمی بگیریم؟

برای خرید خط تلفن 4 رقمی و 5 رقمی، می‌توانید از طریق مجموعه ارتباط نماگستر اقدام کنید. شرکت تخصصی ارتباط نماگستر، با 15 سال سابقه، به‌عنوان مجری و مشاور در پروژه‌های مخابراتی، امنیتی، حفاظتی، تلفن سانترال، دوربین مداربسته و خدمات شبکه در سراسر ایران فعالیت می‌کند. این مجموعه همچنین خدمات ویژه‌ای را در حوزه تجهیزات ویپ، فروش خط 4 رقمی و 5 رقمی در تهران و سایر شهرستان‌ها برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

مجموعه ارتباط نماگستر ، در سراسر ایران نمایندگی تخصصی داشته و شما می‌توانید با تماس با کارشناسان این مجموعه، ضمن دریافت لیستی از خطوط رند، در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، یک خط تلفن رند را به نام شرکت خود ثبت کنید. از مزایای خرید خط تلفن رند از ارتباط نماگستر ، پشتیبانی کامل مجموعه از زمان خرید تا نصب و راه‌اندازی و همچنین رفع ایرادات است.

4 دلیل ثبت نام خط تلفن 5 رقمی مخابرات 

  1. در زمان کرونا ثبت نام ها بسیار شد آیا شما نیز در ایام کرونا تجربه فروش کم را داشتید؟ خیلی ها همین مشکل را داشتند اما خیلی ها هدفمند ثبت نام خط پنج رقمی را در اولویت کارشان قرار دادند تا هم فروش بهتر را داشته باشند هم برای زمان بعد کرونا دسترسی راحتر و سریعتری داشته باشند . 

2. یکی دیگر از دلایل ثبت نام شماره تلفن 5 رقمی مخابرات ارتباط بهتر با مشتری و مشتری مداری میباشد .آیا هنوز هم نگران ارتباط بهتر با مخاطبین و مشتریانتان هستید؟شما هم از خط تلفن های خود ناراضی هستید؟ پس شما هم برای بهبود ارتباطاتتان نیاز به خط تلفن 5 رقمی مخابرات دارید . 

3. برندسازی و ماندگاری در ذهن مشتری .

تلفن شما هم در ذهن مشتری نمی‌ماند؟تا حالا محاسبه کرده‌اید چند مشتری وفادار شما در حین جستجوی تلفن شما جذب برند رقیبتان شده‌اند؟تا حالا توجه کرده‌اید خودتان ترجیح میدهید با شرکت‌هایی تماس بگیرید که شماره تلفن آنها اعتبار بیشتری دارد؟ خودتان بگویید به فردی که یک موبایل اعتباری تنها راه دسترسی به اوست چقدر اعتماد می‌کنید؟ مشتری به شرکتی که شماره تلفن کم اعتبار دارد هم همینقدر بی‌اعتماد است.

یکی از مشتریان ما که کارخانه‌ی بزرگی در شهرک صنعتی کاوه داشت با اینکه کالاهای با کیفیت فراوان ارائه میکرد اما چون راه ارتباطی و خط تلفن رند مناسبی نداشت مشتریان برای خدمات پس از فروش و خرید کالا دچار مشکلات فراوانی شدند. به مرور زمان آن برند و کالاهای آن کارخانه از بازار حذف شد سهم بازار او را یک واردکننده کالاهای خارجی گرفت. به گفته صاحب کارخانه تنها مزیت رقیب او یک خرید خط تلفن 5 رقمی و 4 رقمی  بود.

برای ثبت نام شماره تلفن 5 رقمی مخابرات خط دلخواه خود را انتخاب کنید

فرم درخواست شماره تلفن 5 رقمی مخابرات 

مشاوره رایگان ثبت نام خط 5 رقمی مخابرات 

3 دیدگاه در “ثبت نام خط تلفن 5 رقمی مخابرات از صفر تا صد

  1. Avatar مرادی گفت:

    سلام برای ثبت نام خط ۵ رقمی از طریق آنلاین و بدون مراجعه به مخابرات میتوان درخواست داد ؟

    1. Avatar Engostar Editor Team گفت:

      سلام بله میتوانید بدون مراجعه به مخابرات از طریق انلاین فرم داخل سایت ارتباط نماگستر را پر کرده و یا تلفنی یا شماره تلفن 02145215 یا شماره مستقیم کارشناس 09124232099 تماس بگیرید ثبت نام و مراحل اداری به صورت کاملا رایگان خود شرکت ارتباط نماگستر انجام میدهد فقط شما هزینه ی مزایده ی خط تلفن را خواهید داد .

  2. Avatar فاطمی گفت:

    سلام ثبت نام خط تلفن 5رقمی برای اشخاص حقیقی صورت میگیرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *